søndag 8. januar 2012

 Julen kom og gikk, det ble romjul, og plutselig var det et helt nytt år. Jul og romjul for vår del har stort sett bestått av å gå fra det ene juleselskapet til det andre. Vi har kost oss sammen med venner og familie, og det har vi tenkt å fortsette med litt til.

Denne julen er også første julen hvor jeg ikke har bodd i barndomshjemmet på Ganddal. Det er min bror og hans kone som har overtatt huset, og selv om det er en stor forandring så er det enormt kjekt å ha hele familien på ett sted. Nå bor alle søsknene mine, mor, og svigerfamilien, ikke så langt unna, og det er lett å stikke innom på besøk. Det er en rikdom.
I julen har Espen og jeg bodd hos min mor på klepp og har kost oss enormt her. Det er veldig godt å se hvor fint mor har fått det, og at hun trives i den nye leiligheten. De siste ukene skal vi bo hos Espen sine foreldre, og det gleder vi oss til. Espen og jeg kjenner oss svært heldige som er så velkommen hos alle, og det er veldig kjekt at det er så mange som ønsker å bruke tid sammen med oss. Det setter vi stor pris på.

Nå skal vi bare nyte de siste ukene med fri før vi vender snuten hjem mot Martin. Der venter det en eksamen i kirurgi for min del, og Espen skal begynne på sin bachelor oppgave. Men for nå, fri.

Nå er det 2012, og det er alltid spennende med et nytt år synes jeg. Lurer på hva 2012 vil romme. Akkurat nå føles det som om jeg har fått en gave som jeg såvidt har begynt å pakke opp.

Årets julebilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar