mandag 10. september 2012

Hjemkomst

Da var vi omsider hjemme i Martin igjen. Før vi reiste så rakk vi å få til både å reise på en liten hyttetur, samt delta i et flott bryllup. Det var veldig godt med en friuke, det trengtes virkelig. Så var det jo også veldig kjekt å være i bryllup til Lene og Roger, jeg hadde æren av å være forloveren til Lene også så det var stor stas. Det ble felt mange gledestårer den dagen.

Nå er vi altså tilbake i Martin, og vi kjenner både Espen og jeg at vi er kommet hjem. Veldig godt å kunne komme ned hit uten å ha mye styr med innkjøp til leilighet og diverse slik som sist høst, nå kunne vi bare pakke ut koffertene og slenge bena på bordet. Her må jeg jo også nevne at vi kom ned til over 20 grader og strålende sol, i dag har det vært 24 grader i skyggen på ettermiddagen, det er rett og slett sydentilstander her.

I dag har jeg hatt første skoledag, og det innebærer som alltid mye papirarbeid og venting, men sånn er det bare. Jeg fikk nå i hvert fall skrevet meg inn slik at jeg nå offisielt er innrullert i fjerde klasse, noe som i seg selv kjennes litt surrealistisk ut. Jeg gleder meg til å ta fatt på et nytt skoleår, og det er deilig å komme inn i hverdagsrutinene igjen.

Det beste med starten på et nytt semester er jo at man ikke har noe å lese på enda, så kveldene er fri, og siden Espen er ute og spiller fotball så skal jeg kose meg her hjemme med å kjenne på herlige spark fra nurket. Det går ikke en dag uten at jeg kjenner på hvor heldig jeg er som skal få lov til å bære frem barnet vårt, for et mirakel!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar