onsdag 19. oktober 2011

Min flotte mor er 60 år!


Er det noen jeg ser opp til og beundrer så er det min mor.
Mor er den sterkeste, og flotteste, kvinnen jeg vet om.
Hun er ikke bare min mor, men hun er også min rådgiver, støtte, og gode venninne.
Hun har lært meg styrken i å tørre å være seg selv, viktigheten av ærlighet, at det er nødvendig å le masse, respekt både til seg selv og andre, og enda mye mer.

Mor er et av de menneskene som det er så naturlig å åpne seg til og snakke med om alt, så det er ikke rart at hun er omrgitt av så mange gode venner. Hun har en måte og være på som gjør at hun er så behagelig å være sammen med, og det er så tydelig at hennes største ønske er at alle skal ha det godt.

Jeg kunne skrevet flere sider om min mor, hvor glad jeg er i henne, og hvor mye hun betyr for meg. Men det viktigste er ikke at jeg skriver det her, det viktigste er at mor vet det - og det vet jeg at hun gjør.

Så da gjenstår det vel bare å si:


Gratulere med dagen kjære mor!

1 kommentar:

  1. Tusen takk for gode ord, lille barnet mitt! Det er sant at det er nødvendig å le og ha det morsomt - men noen gangen kan vi gråte litt også! For eksempel når vi leser så nydelige ord fra barnet vårt:-))
    Veldig glad i deg, lille rosin!
    Stor klem fra mor di

    SvarSlett