torsdag 6. oktober 2011

Helten min

I dag har Espen og jeg vært gift i to hele måneder, og da er det vel på sin plass med en liten blogg.
Derfor har jeg satt sammen en slags amatørfilm med diverse klipp av Espen.
Det er ingen jeg har det så gøy sammen med som Espen, han finner på så mye rart. Som for eksempel den første dagen han skulle være 'alene hjemme' her i leiligheten vår. Jeg kom hjem fra skolen, og møtte Espen som var et eneste stort glis. I hendene bar han et håndkle, og ut av det stakk det et lite hode. Espen hadde rett og slett dusjet stakkars lille Moses (hamsteren vår). For de som har hatt hamster så vet dere jo at regel nr1 er at man aldri skal ta vann på hamsteren på grunn av oljene den har i pelsen. Men Espen var så glad, og det gikk jo godt med Moses, så jeg hadde ikke hjerte til å bli sint. 
Dagen er rett og slett bare ikke det samme uten Espen.

Så nå er det bare for dere å trykke på play for å se litt av herligheten jeg lever med. Hurra for kjærligheten!



Slenger ved noen bilder fra den store dagen også. Jammen kjekt å være nygift!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar