tirsdag 27. september 2011

Medisinstudent/kone

Det er ikke til å komme unna at med min travle hverdag med skole hver dag, så blir det fort Espen som tar seg av husstellet. Jeg er velsignet med en mann som både kan lage mat (les: god mat), og som i tillegg tar oppvasken etter både seg selv og meg. 
Men så er det nå en gang slik, at i tillegg til å være medisinstudent, med alt det innebærer, så er jeg jo også kone. Så en gang i blant glimter jeg til med noen huslige aktiviteter (sånn utenom å sørge for at alle bøkene står etter korrekt høyde i bokhyllen), og i går fikk jeg det over meg at jeg skulle bake S'er. Alltid spennede å prøve å lage nye ting, særlig når det er noe som er så godt! Siden Espen skulle på fotballtrening inviterte jeg Gina bort på jentekveld med ferske S'er, og det endte med at vi spiste S'er til vi nesten rullet ut av sofaen. Herlig med en jentekveld!



S'er klare for steking


Ferdig resultat
Så gjenstår det vel bare å takke Mariann, via mor, som kom med denne gode oppskriften. Dette er blitt en ny favoritt her i huset!

1 kommentar:

  1. Kan du lage noen sånne hvis jeg kommer på besøk? Og - ikke minst - kan du fylle fryseren min også når dere er hjemme på en eller annen ferie? Det så fantastisk godt ut:-))Go'e kåna, som far din alltid sa:-))

    SvarSlett