lørdag 3. september 2011

Oslo baby!

Vi har kost oss, og koser oss fortsatt, i Oslo sammen med Ann Helen og Per Olav. Det var stor stas å se Norge slå Island i går, og Espen er faktisk fremdeles hes etter all ropingen! God stemning var det uten tvil.
I dag plasserte vi mennene med hver sin konsoll forran TV, så stakk kånå og kåneemne til byen for å prøve brudekjole.
Jeg skal ikke røpe noe, men en ting kan jeg si, og det er at Per Olav får seg en serdeles vakker kone. Jeg følte meg beæret som fikk være med.

På kvelden gikk vi ut for å spise på en fin vietnamesisk resturant. Maten var kjempegod, og selskapet enda bedre. Vi har rett og slett kost oss fra ende til annen, og det skal vi fortsette med nå utover kvelden med snop, spill, og mye latter.

2 kommentarer:

  1. takk for at du vekka nysgjerrigheten min ang kjolen te Ann Helen- eg trengte ein ny øvelse i tålmodighetstrening..hehe.. :P

    SvarSlett
  2. jeg kommer til Slovakia i oktober jeg!! vittig at dere bor der;) hvor i slovakia bor dere??
    Gratulerer som gift forresten;)

    SvarSlett